EFEKTÍVNA KOMUNIKÁCIA PRI PREDAJI / 2-denný seminár/
- pre otvorené skupiny, otvára sa podľa záujmu, ale aj pre uzatvorené skupiny jednej spoločnosti
Dátum uzávierky:
Miesto konania: Bratislava, po dohode aj v iných mestách
Cena: 230.00 € bez DPH | 230 € s DPH
Cieľ seminára: zvýšenie mäkých zručností, získať základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, osvojiť si podstatu budovania obchodných vztahov a potreby zvyšovania spokojnosti klientov
Určený pre: zamestnancov na všetkých pozíciach zamestnaneckej štruktúry, stredný a TOP manažment, SZČO, uchádzačov o zamestnanie, absolventov stredných a vysokých škôl, osoby uvoľnené z trhu práce, osoby s rodinnými povinnosťami
Dĺžka trvania: 2 dni, 16 hodín
Termín konania: po dohovore s klientom, felxibilné rozloženie času, vrátane víkendov a iných špecifických požiadaviek
Profil absolventa: kurz efektívnej komunikácie pri predaji poskytne účastníkom základné obchodné zručnosti nutné pre predaj a zvládnutie obchodného prostredia, umožní im pochopiť potrebu budovania obchodných vzťahov s klientmi zamerané na zvyšovanie spokojnosti klientov a uspokojovanie ich potrieb
Obsahová náplň: je akreditovaná ministerstvom školstva v podrobne rozpísanej podobe, každý absolvent dostane osvedčenie s celoštátnou platnosťou, na základe požiadaviek klienta je možné obsah upraviť a doplniť
Komunikácia s interným a externým klientom – 1 hod.
- Filozovia interného, externého klienta
- Typológia klientov
- Čím je pre nás klient v predaji
Profesionalita predajcu – 1 hod.
- Odbornosť predajcu
- Organizačné schopnosti
- Sociálne zručosti
Štruktúra efektívneho predajného rozhovoru – 3 hod.
- Kontaktná fáza, budovanie vzťahovej roviny rozhovoru,
- Fáza zisťovania, definovanie potrieb,
- Fáza ponuky, prezentácie,
- Fáza predaja,
Kvalita verbálneho a neverbálneho prejavu - 3 hod.
-
Rečový prejav, kvalita a jeho význam v predaji
- Zásady efektívnej komunikácie a verbálna pohotovosť
- Význam reči tela pri predaji, neverbálne signály kúpy
Práca s námietkami, argumentácie - 2 hod.
- Príčiny námietok v komunikácii s klientom,
- Prevencia námietok vo vzťahovej a vecnej rovine komunikácie,
- Reagovanie na námietky klientov,
- Techniky ošetrovania námietok,
- Argumentácie, ich využitie v predaji
Modelové situácie,videotréning, spätná väzba – 6 hod.
- Príprava individuálnych modelových situácií zameraných na predaj
- Videotréning, analýza, spätná väzba
Lektori: s vysokou odbornosťou, profesionalitou a bohatými praktickými skúsenosťami