TELEFONICKÁ KOMUNIKÁCIA /2-denný seminár/
pre ucelené skupiny
Dátum uzávierky:
Miesto konania: termín, miesto konania a cena na základe dohody
Cena: 0.00 € bez DPH | 0 € s DPH
Cieľ seminára: zvýšiť mäkké zručnosti, získať vedomosti a zručnosti v oblasti telefonického prejavu, rozšíriť si poznatky z oblasti stránky reči, práce z hlasom, na modelových situáciách sa pripraviť na telefonický rozhovor
Určený pre: zamestnanci na všetkých pozíciach zamestnaneckej štruktúry, stredný a TOP manažment, SZČO, uchádzači o zamestnanie, absolventi stredných a vysokých škôl, osoby uvoľnené z trhu práce, osoby s rodinnými povinnosťami
Dĺžka trvania: 2 dni/16 hodín, flexibilné rozloženie času vrátane víkendov a iných špecifických požiadaviek
Cena seminára: sa dohodne s konkrétnym klientom, na základe špecifikácie jeho požiadaviek
Profil absolventa: kurz poskytne účastníkom vedomosti a zručnosti v oblasti telefonovania, účastníci sa dozvedia ako zvyšovať kvalitu telefonického prejavu v bežnej pracovnej komunikácii ako aj pri riešení obchodných rozhovorov, získajú poznatky z oblasti zvukovej stránky reči, verbálnej pohotovosti, práce s hlasom, prakticky si vyskúšajú na modelových situáciách ako pripraviť a realizovať efektívny telefonický rozhovor
Obsahová náplň: je akreditovaná ministerstvom školstva v podrobne rozpísanej podobe, každý absolvent dostane osvedčenie s celoštátnou platnosťou, na základe špecifických požiadaviek je možné obsah upraviť a doplniť
Prenos informácií cez telefón – 1 hod.
- Špecifiká prenosu informácií cez telefón
- Zásady efektívnej komunikácie (spoločná reč, kontext dávkovanie informácií, aktívne počúvanie, spätná väzba)
- Roviny komunikácie, budovanie vzťahu s volajúcim
Bariéry pri prenose informácií cez telefón – 3 hod.
- Situačné (hluk, prostredie, vyrušovanie...)
- Komunikačné (nedostatky v jazykovom prejave, nepočúvanie...)
- Vzťahové (nízka miera empatie, antipatia, zaujatosť..)
Aktívne počúvanie a jeho význam pri telefonovaní - 2 hod.
- Charakteristika aktívneho počúvania, rozdiel medzi aktívnym počúvaním a nepočúvaním, výberové počúvanie
- Význam aktívneho počúvania v priamom a v telefonickom rozhovore, ich rozdiel
- Znaky aktívneho počúvania
Kultúra jazykového prejavu – 2 hod.
- Zvuková stránka reči a jej význam v jazyku
- Slovná zásoba, výber slov, obsah a význam
- Zložky zvukovej stránky reči, jej význam v telefonickom rozhovore
- Absencia vizuálnej podpory pri telefonovaní
Štruktúra telefonického rozhovoru – 2 hod.
- Prvý dojem aj cez telefón, imidž osoby, imidž firmy...
- Štruktúra rozhovoru, úvod – jadro- záver
- Rady pre efektívne telefonovanie.
- Odkazy pre inú osobu
- Riešenie ťažkých situácií
Modelové situácie, audiotréning, spätná väzba – 6 hod.
- Príprava individuálnych modelových situácií telefonických rozhovorov
- Audiotréning, analýza, spätná väzba
Lektori: významné odborníčky v danej oblasti s bohatými teoretickými a praktickými skúsenosťami a dlhoročnou lektorskou praxou - podrobnejšie informácie a referencie poskytneme pri rokovaní o seminári