MARKETING pre MANAŽÉROV /3-denný seminár/
pre ucelené skupiny
Dátum uzávierky:
Miesto konania: miesto konania a cena na základe dohody
Cena: 0.00 € bez DPH | 0 € s DPH
Cieľ seminára: absolvent pochopí význam marketingu v podniku, získa poznatky o marketingových cieľoch, plánoch, stratégii, zvládne marketingové politiky, dokáže si uvážiť výhody a nevýhody jednotlivých distribučných ciest, získa poznatky o marketingovej komunikácii.
Určený pre: zamestnanci na všetkých pozíciach zamestnaneckej štruktúry, stredný , TOP a všetky úrovne manažérskeho riadenia, SZČO, pracovníci obchodného oddelenia a marketingu, pracovníci vnútornej kontroly a auditu, controllingu a všetci tí, ktorí vo svojej činnosti potrebujú znalosti z oblasti marketingu spoločnosti
Dĺžka trvania: 3 dni/24hodín
Termín konania: po dohode s klientom, felxibilné rozloženie času, vrátane víkendov a iných špecifických požiadaviek.
Cena seminára: po dohode s klientom, na základe špecifikácie jeho požiadaviek
Obsahová štruktúra:
Podstata a význam marketingu v ekonomike podniku – 2 hod.
- význam marketingu
- vývoj marketingovej koncepcie
Marketingové analýzy – 6 hod.
- SWOT analýza firmy a jej produktov
- analýza makroprostredia
- analýza trhu a konkurencie
- analýza distribúcie
- ostatné analýzy
Marketingové ciele, plány a stratégie -2 hod.
- marketingové ciele a stratégie
- marketingové plány a jeho komponenty
Segmentácia trhu, politiky v oblasti marketingu – 8 hod.
- segmentácia trhu a umiesťovaní výrobku na trhu
- nástroje marketingového mixu a ich rozpracovanie
- produktová politika, vývoj produktu
- cenová politika
- distribučná politika
Marketingová komunikácia – 4 hod.
- podstata a formy marketingovej komunikácie
- princípy marketingovej komunikácie
- komunikačný marketingový mix
Organizácia marketingu v spoločnosti – 2 hod.
- miesto marketingu v spoločnosti
- organizácia marketingu
Lektor: významný odborník z ČR, s bohatými skúsenosťami z teórie i praxe - podrobnejšie informácie a referencie poskytneme pri rokovaní o seminári